2014. február 20., csütörtök

Bio Gusto - TVK #2

Továbbra is szorgalmasan, vagyis kisebb nagyobb időközönként felkeresek egy-egy olyan üzletet, ahol elfogadják a Tudatos Vásárló Kedvezménykártyámat. Erre több okom is van, mert így tágulnak az ismereteim, kimozdulok a szokásos körből, szeretem tudni, mit és hol találok meg, és nem mellesleg az árakat is összehasonlítom. 
Így vetődtem el az Arany János utcába található Bio Gusto Ételintolerancia szaküzletbe is.
Vacsorára voltam hivatalos múlthéten pénteken. A vendéglátóim paleolit módon érkeznek, ami ugye messze nem vegán, de még csak nem is vega, viszont ők is rengeteg zöldséget és gyümölcsöt esznek, és mivel a vacsorát gondosan készítették számomra, úgy gondoltam, viszek valami nyalánkságok.
Készíteni nem maradt időm, tehetségem sem igen van hozzá, de úgy gondoltam egy kis tej, tojás és mindenféle tiltó listán szereplő adalékoktól mentes süti nem árthat. 

Épp a kedvenc többnyelvű könyvesboltomban loptam a napot - és az eladók idejét-, mikor bevillant, hogy a  Bio Gusto nagyjából két percre van tőlem, márpedig ez a hely kávézó is, tehát lehet valami sütikéjük. 
A gondolatot tett követte, és képzeljétek, volt nekik. Többféle ínyencséggel, nyers és sült süteményekkel szolgálhattak. Nem volt nagy választék, de még én is válogathattam, és a rendelkezésemre bocsájtották azt a listát is, ami tartalmazta a bűvös összetevők felsorolást. Így még véletlenül sem nyúlhattam mellé, mert néhány sütiben volt tojás, egyben sajt, de a legtöbben ugye csak színtiszta nyers finomságok.

Nem állítanám, hogy olcsó, bár nem is a legdrágább üzlet amiben jártam. A választékot túlnyomórészben a különböző lisztek, tészták, tejmentes tejszínek, paleolit kenyerek, sütik, teák teszik ki, viszont így is vásároltam pár dolgot, mert találtam néhány olyasmit is, amit máshol még nem. Lehet, máshol csak nagyobb a tumultus, de én speciel néhány termékre rácsodálkoztam. Például gluténmentes Barilla tésztákat sem láttam még soha, de mondjuk lehet, hogy eddig rosszul néztem.

Mivel alapvetően a különböző étel érzékenységben szenvedők alkotják az üzlet célcsoportjukat, így természetesen elsősorban rájuk is számítanak. Indítottak egy Ételintolerancia Klubot is, ahol minden második szerdán este 18-20 óra között várják az érdeklődőket. Ezeken az esteken szakemberekkel találkozhatunk, ahol tanácsot kaphatunk, receptet cserélhetünk, vagy csak érdeklődve meghallgattatjuk az előadásokat. 
A kedvezmény fixen 5% mindenből, és mikor elővettem a kártyámat hangosan, sőt látványosan örültek nekem, mivel én voltam az első, aki használta. A sütemény különben eszméletlen finom volt, és mivel gyakran járok arra, ha másért nem is, egy kis édességért biztosan be-betérek majd.

Ez is egyértelműen pozitív élmény volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...