2014. március 14., péntek

Dobozolok

Ma szokatlan módon egy dobozt szeretnék a figyelmetekbe ajánlani, nem is akármilyet! Már ránézésre is olyannak tűnt, mint néhány bentós doboz, amiket kinéztem különböző külföldi oldalakon, de aztán horribilis árért sosem vettem meg. Erre most szembe jött velem teljesen váratlanul, méghozzá egy olyan cég kínálatában, akiktől már fél éve nem vettem semmit. 
Egy bejegyzést szenteltem annak, mennyire idegesít, amikor a salátalé eláztatja a puha zöldeket és csírákat, ezért csomagoltam aztán üvegbe, de sosem gondoltam volna, hogy majd az AVON kínál erre egy szemnek is tetsző, jópofa megoldást.

A doboz alapvetően fehér színű, a teteje áttetsző, almazöld  füllel, és villával. 
Az egyik sarokban az oldalból kinyúló barázdákba kapaszkodva található egy háromszög alakú kis tartály, folyékony vagy krémes dolgok hordozására, ami egy mozdulattal kiemelhető. Az egyik oldalon kialakított helyet kapott a hordozható villa, ami nem kanálvilla ugyan, de az egyik oldala jóval szélesebb, és fokok nélküli, így a sűrűbb dolgokat lazán fel lehet vele szedni.
Már többször használtam, nagyon szeretem, hátránya, ha van neki, csupán a szélessége. Új táskát kell találnom neki, de legalább külön tehetem a salátát és az öntetet. Valamit valamiért, ráadásul szerintem eléggé gusztusos is.

A katalógus szerint BPA mentes, a méretei 17,8 x 17,5 x 6,3 cm. Egy kicsit borsos az ára, 2,499,- forintba kerül, igaz, hogy ez fele annyi, mint amennyiért először láttam, viszont több fér bele, mint az üvegbe, és egyszer kellett megvenni. Engem teljesen lenyűgözött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...