2018. január 27., szombat

Perla - Kencefice #1

Arra gondoltam, jóllehet sem időm sem energiám nincs most új receptek kidolgozására, de az intim sarok írásaim népszerűek voltak. Feltételezhetően azért, mert egy idő után egyszerűen nem mindegy, mit juttatunk a testünkbe. Úgy gondolom, minden nő esetében, legyen vegán, vegetáriánus vagy mindenevő, kardinális kérdéssé válik, legalábbis azzá kéne válnia, mivel ápolja a bőrét. Hogy ki és mit használ azokon a bizonyos napokon, épp úgy nem mindegy, mint a hétköznapok során, mikor gyors zuhany és némi krém bemasszírozása után készen állunk a reggel megkezdésére.

Előre bocsátom, nem szponzorált írásról van szó. Olyan termékekről gondoltam írni, amiket a saját magam vásároltam, esetleg készítettem, és használtam is. Pártatlan véleményt kínálok, nem reklámot - bár a kettő néha egy és ugyanaz. Ha tetszik az elgondolás, idővel biztosan találkozni fogtok még a rovattal.

Elsőnek a Perlával szeretnélek titeket megismertetni, magyar gyártótól származó, vegán termék, és első ízben Zizin keresztül akadtunk össze. Majd eltelt néhány újabb hónap, mire netszörfölés közben, teljesen véletlenül újra összetalálkoztunk. A testápolásra korábban kizárólag sheavajat és kókuszzsírt használtam, keverve az Alverde termékeivel, amik megfizethető árú alternatívát nyújtottak, de ez utóbbit régóta terveztem kiváltani, a sheavaj illatát pedig nem túlzottan szeretem. A kókuszzsírral meglepően jól elvoltam, s elvagyok most is, a legjobb alap házi fogkrémnek, haj-, és testápolónak, és ezen nem sok dolog változtat, azonban az arctisztításra addig csak olyan tonikok vagy szappanok jöhettek szóba, amiket nem szívesen használhattam hosszú távion. A legtöbb szárította a bőröm, utána aztán kenhettem bármivel, legfeljebb csak zsíros lett, de attól még száraz maradt.


Ugyanis zsíródósásra hajlamos, kevert és vízhiányos bőrtípussal rendelkezem - mindenből a legjobb a mottóm - , amire természetes megoldást kerestem, ráadásul minden nőnek, megkockáztatom, férfinek szüksége van némi kényeztetésre, amitől ellazul, leereszt a nap végén. A Perla egyszerre kínált megoldást mindenre, mégis bevallhatom, kicsit szkeptikus voltam. Milyen lehet az az olajos arctisztítás?

OCM (oil cleaning method), azaz olajos arctisztítás mögött az az elv áll, hogy a zsír a zsírban oldódik. Ezen hatása miatt a bőrön felgyülemlett szennyeződést, faggyút, sminket, szemfestéket feloldja, és lehetővé teszi könnyed és a bőr szárítása nélküli eltávolításukat.  

A megrendelt termék egy szép papírhengerben érkezett, kibontás után pedig kis üzenet kártyával találkoztam: A csodás bőr kivételes bőrápolással kezdődik. A csomagolás kimondottan szép, könnycsepp alakú, opál üveget rejtett, pumpás adagolóval, és benne halványzöld folyadékkal. Mellélékelve egy kis levél az olajról, annak használatáról és összetevőiről - túl ezen, tájékoztató e-mailek is érkeztek a postafiókomba úgy általában a bőrápolásról, a jó és rossz dolgokról egyaránt, amik a terméket megálmodó Geosics Regina ebookjából származó részletek.

Aztán persze kipróbáltam, és totálisan magával ragadott, annyira, hogy karácsonyi ajándékba is adtam. Megpróbálom elmesélni, de kétlem, hogy vissza tudom adni az érzést. Úgy kezdődött, hogy az utasítás szerint három-négy pumpányi olajat a tenyerembe nyomtam (később a két és fél - három mellett döntöttem), elmasszíroztam az arcomon, homlokomon, álmon és nyakamon, majd, mivel a termék azt is ígérte, hogy leszedi a szemfestéket, a szemem és környéke következett. Ezután kényelmesen fogadt mostam, majd fogtam egy kis kéztörlő törölközőt, olyan forró vízbe mártottam, amit még a kezem elviselt, majd kicsit kinyomkodtam, és ráterítettem az arcomra, nyakamra.


Mint a kozmetikusnál, ahogy ültem a forró türcsi alatt teljesen ellazultak a vonásaim, valahogy lenyugodtam. Relaxáció gyorstalpaló egy percben, mégis határozottan működik! Ahogy a törölköző kihűlt, áttöröltem vele az arcom, szemem - igen, tökéletesen leszedte a szemfestéket, spirált, semmi elkenődés vagy maszat -, és mivel azt ajánlották, tiszta virágvízzel érdemes befújni utána a bőrt, rózsavízzel - amit hajápolásra is használok - bepermeteztem. Nem maradt más hátra, mint idült mosollyal az arcomon elvonulni lefeküdni. Azóta is együtt vagyunk, mert a kifogás, hogy nincs időm arcápolásra már megdőlt ezzel a napi öt-hat perccel, amiben a fogmosás is benne foglaltatik. Ennyi mindenkinek akad, akár zuhanyzás vagy fürdés közben is.

A bőröm tisztább lett, igaz nem szabadultam meg minden kis hibától, de idővel talán ez is megtörténik. A pórusaim folyamatosan tisztulnak, viszont a menzeszem előtt nagyobb, vörös, fájdalmas pattanások jöttek ki rajtam, s ezek teljesen eltűntek. Az illata is nagyon tetszik, tiszta, organikus olajok adják az alapját,  és jóllehet olyan 3 hónapra elég egy üveg, mivel arckrém helyett is tökéletes, gyorsabban fogy. Ez ellen nincs mit tenni. ami jó, az jó. 

Karácsony előtt jött ki a Perla Harmat, amit megvettem ugyan, de az árát picit sokallom. Érdekes, az olajért nem sajnálom a 9900,- forintot, mert különleges, egyedi és bizonyított. A Harmat, elismerem kellemes illatú, kiegészíti az olajat, ez tény, de ha elfogyott, lehet, inkább áttérek tiszta rózsavízre, ami 1000-1500 forint körül már elérhető. 
Csak saját magamra támaszkodhatom, amikor azt írom, a Perla megérte az árát, és vele együtt minden rááldozott pillanatot. Arra azért felhívom a figyelmet, aki kipróbálja, függővé válhat. A kockázat pedig koránt sem apró vagy elhanyagolható, kétségtelenül valós.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...